Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Για μια κλήση... προς το δήμαρχο Χίου



Αγαπητέ δήμαρχε,
μόλις σήμερα έλαβα από τα γραφεία σου μια "επιστολή" με την οποία πολύ ευγενικά μου ζητάς 75€ για παράβαση που μου βεβαίωσε η Δημοτική αστυνομία πρίν από 5 χρόνια...
Καταρχάς σε ευχαριστώ που ύστερα από τόσα χρόνια με θυμήθηκες.ήταν τιμή για μένα.
Βέβαια δεν ήσουνα ο μόνος. Σήμερα με θυμήθηκε και η εφορία και μου έστειλε κι αυτή μια επιστολή και μου ζητάει 820€.
Μάλλον σήμερα ήταν η τιμητική μου.
Α!!!μην ξεχάσω, με πήραν τηλέφωνο και από τα κεντρικά του ΠΑΣΟΚ και επειδή΄ΗΜΟΥΝΑ μέλος, μου ζήτησαν την ετήσια συνδρομή μου (χαχαχαχα).
Τί έγινε βρε παλιόπαιδα?
Όλοι με θυνηθήκατε?
Όλοι εμένα σκεφτόσασταν αυτές τις μέρες?
Η αλήθεια είναι πως είχα μια ...φαγούρα (...ξέρεις που...).

Λοιπόν Δήμαρχε για να μην σε κουράζω:
Καταρχάς και οι τρεις που με θυμηθήκατε θα πάρετε...ξέρεις τί (πονηρούλη!!!).
Κυρίως δε εσύ δεν θα πάρεις μια, γιατί
α)αν δεν κάνω λάθος είσαι εσύ που αρνήθηκες να στείλεις στοιχεία μισθοδοσίας υπαλλήλων του Δήμου όταν σου ζητήθηκαν, άρα,είσαι όμοιος αυτών που φροντίζουν να πεινάμε εμείς και εσείς να τρώτε με χρυσά κουτάλια,
β)Δεν ανέχομαι αυτά τα δήθεν μπατσάκια χωρίς όπλο, αυτοί οι τέως μηχανόβιοι, καζανόβες, μπαρμαν και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς, να βγαίνουν στο δρόμο και να μου κόβουν κλήση.Δεν ανέχομαι κοινώς από τους τίποτες, να μου μιλάνε, πόσο μάλλον να με ¨"τιμμωρούν" κιόλας.
Ντροπή σου Δήμαρχε.
Λυπάμαι που είσαι άρχοντας του τόπου μου και πάνω απόλα λυπάμαι για τον τόπο μου που σε εκλέγει με απόλυτη πλειοψηφία.
Αργά ή γρήγορα όμως κατανοούν το λάθος τους.
Σε ευχαριστώ και πάλι που με θυμήθηκες και θέλω να ξέρεις πως σε έχω γραμμένο κι εσένα και τα μπατσάκια σου.
Θα τελείωνα την επιστολή μου γράφοντας ΜΕ ΤΙΜΗ, αλλά στους καιρούς που ζούμε μπορεί να νομίζεις ότι σε χρεώνω και πραγματικά δεν το θέλω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου